[mythtv-users] belgische mythtv'ers gezocht

Stef Coene stef.coene at docum.org
Sat May 26 10:37:29 UTC 2007

(This is in Dutch, I'm looking for somebody to record a local a local tv show
with an interview of me and my dad).

Ik zoek iemand die dinsdag of woensdag iets kan opnemen van Ring TV.  Dit is
de plaatselijke zender in de buurt van Brussel.  Gedurende de dag is er een
uitzending die (elk uur denk ik ?) herhaald wordt.  Daarin is er een item
over 2 personen die met een go-car de Mont Ventoux proberen op te rijden.
Wel, dit ben ik met mijn vader :)
Ik woon echter op een plaats waar ik Ring TV niet kan ontvangen en ik zoek dus
iemand die dit voor mij kan/wil opnemen.

Contacteer me off-list als je kan helpen.

Bedankt,

Stef